Suriname en Guyana - Reisverslagen van Johan van de Gronden - WaarBenJij.nu Suriname en Guyana - Reisverslagen van Johan van de Gronden - WaarBenJij.nu

Suriname en Guyana

Deze keer ga ik naar Suriname en Guyana. In Suriname werkt WNF nauw samen met de Nederlandse ambassade om de illegale goudwinning terug te dringen. Die goudwinning is schadelijk voor de rijke natuur in Suriname.
In Guyana draagt WNF bij aan het Guyana shield programme en brengen we binnenkort een Guyana LPR uit. We werken er bovendien nauw samen met de overheid onder het REDD+ programma samen met de Noorse overheid (Sustainable Forest Economy). Op het programma staat onder meer een ontmoeting met de president van Guyana.

23 November 2012

Naar een koolstofarme welstand

Boomkroonpad en savanne

21 November 2012

Kaieteur en Iwokrama

20 November 2012

Zondag

19 November 2012

We zien ze vliegen bij Peperpot
Johan

Ik ben directeur van het Wereld Natuur Fonds. Samen met het internationale World Wide Fund for Nature (WWF) en samen met onze partners in binnen- en buitenland geven wij de natuur op onze fascinerende planeet een stem.